Gazebo schreef:Zat? onder invloed? andere?

Lollo schreef:Gazebo schreef:Zat? onder invloed? andere?
Wrs liggen zuipen omdat zen lief het net heeft afgemaakt...van respect voor het andere geslacht gesproken zeg...

Lollo schreef:Gazebo schreef:Zat? onder invloed? andere?
Wrs liggen zuipen omdat zen lief het net heeft afgemaakt...van respect voor het andere geslacht gesproken zeg...

_eclipx schreef:Lollo schreef:Gazebo schreef:Zat? onder invloed? andere?
nee hoor, het is gewoon de zoveelste keer in een relatie dat als ik ze wat te veel vrijheid geef, en ze gaat weg met haar vriendinnen, ze altijd zat worden en bedriegen...
ik snap dat echt niet???
Ale als ik scheef ben, en er zit iemand te flirten, maar ik heb een meisje, dan zal ik hoe scheef ik ook ben, er nooit mee vrijen....
ik ben namelijk geen slet

Lollo schreef:_eclipx schreef:Lollo schreef:Gazebo schreef:Zat? onder invloed? andere?
nee hoor, het is gewoon de zoveelste keer in een relatie dat als ik ze wat te veel vrijheid geef, en ze gaat weg met haar vriendinnen, ze altijd zat worden en bedriegen...
ik snap dat echt niet???
Ale als ik scheef ben, en er zit iemand te flirten, maar ik heb een meisje, dan zal ik hoe scheef ik ook ben, er nooit mee vrijen....
ik ben namelijk geen slet
Ok men excuses dan voor men nogal grove uitspraak, maar de veralgemening ging er wel wat over.
Njah er zijn idd meiskes die niet meer weten wat ze doen als ze goe beschonken zijn en dan nog dat die vriendinnen dat toelaten.
Maarja als je ze niet laat gaan dan krijgt ge ook op uwe dak, van " ge pakt al men vrijheid af".

Queen schreef:Hmm. Dan ben ik bij nader inzien geen vrouw/wijf.

crazyloco schreef:Queen schreef:Hmm. Dan ben ik bij nader inzien geen vrouw/wijf.
ben je shemale dan?

Queen schreef:crazyloco schreef:Queen schreef:Hmm. Dan ben ik bij nader inzien geen vrouw/wijf.
ben je shemale dan?
Neen, bedankt.
De enigste lul die ik wil bezitten is die van mijn vriend. En die moet aan zijn lijf blijven hangen (:
@ eclipx: Misschien moet je gewoon eens besluiten dat je er de verkeerde meiden uitpikt?
Zoek er misschien eentje die niet graag alcohol drinkt.. Dan kan ze al niet zat worden.
En neen. Niet elke vrouw is zo. Want ik bevestig uw veralgemening lekker niet.
Ik verkeer ondertussen al bijna 3 jaar en nog nooit vreemdgegaan, en ben dit ook niet van plan.

_eclipx schreef:Queen schreef:crazyloco schreef:Queen schreef:Hmm. Dan ben ik bij nader inzien geen vrouw/wijf.
ben je shemale dan?
Neen, bedankt.
De enigste lul die ik wil bezitten is die van mijn vriend. En die moet aan zijn lijf blijven hangen (:
@ eclipx: Misschien moet je gewoon eens besluiten dat je er de verkeerde meiden uitpikt?
Zoek er misschien eentje die niet graag alcohol drinkt.. Dan kan ze al niet zat worden.
En neen. Niet elke vrouw is zo. Want ik bevestig uw veralgemening lekker niet.
Ik verkeer ondertussen al bijna 3 jaar en nog nooit vreemdgegaan, en ben dit ook niet van plan.
je kan nooit weten in het begin hoe ze in elkaar zit he. de ene keer heb je chance, de andere keren niet..
Veel succes toegewenst

eXistenZ schreef:"Woman only love assholes" is mijn devies
Zoals die gast in Z-afrika die al 10 kinderen heeft bij verschillende vrouwen, en dan met 4 vrouwen tegelijk trouwt. Duidelijk een van de grootste scheefpoepers da er zijn, en ni iemand voor langdurige relaties, ma toch zitten de vrouwen erachter.

Nielsi schreef:eXistenZ schreef:"Woman only love assholes" is mijn devies
Zoals die gast in Z-afrika die al 10 kinderen heeft bij verschillende vrouwen, en dan met 4 vrouwen tegelijk trouwt. Duidelijk een van de grootste scheefpoepers da er zijn, en ni iemand voor langdurige relaties, ma toch zitten de vrouwen erachter.
Ja, Zuid -Afrike en België zijn dan ook quasi hetzelfde hé.

eXistenZ schreef:Nielsi schreef:eXistenZ schreef:"Woman only love assholes" is mijn devies
Ja, Zuid -Afrike en België zijn dan ook quasi hetzelfde hé.
Dees was het recenste voorbeeld. En Z-afrika is niet zo verschillend. Van alle Afrikaanse landen kun je stellen dat het dichtst bij Europa aanleunt (figuurlijk dan), zeker omdat de Hollanders en de Engelsen er gezeten hebben
Trouwens, Jaloezie en overspel vindt ge in alle culturen. Het punt is gwn dat ze (de vrouwen) geen haar beter zijn dan wij, ook al geloven ze dat graag.

Queen schreef:Seriously.. What the fuck?
Z-Afrika met Europa vergelijken "omdat daar Hollanders en Engelsen gezeten hebben"?
Oh ja, vergelijk maar omdat er daar hebben gezeten. En negeer het feit dat ze een volledig andere geschiedenis hebben, een volledig andere cultuur, een volledig andere mentaliteit, volledig andere normen en waarden. Ja, waarom niet..![]()
Enneuh, ik zou het appreciëren dat ge mijn vriend geen asshole noemt? Vermits volgens u vrouwen alleen maar van assholes houden? Fijne jongen bent u. Wel, uw veralgemening maakt het zo dat zowat elke jongen een asshole is, want ooit valt er op elke jongen wel eens een meisje.
Dat de vrouwen geen haar beter zijn dan mannen.. Om het algemeen te bespreken: neen, ze zijn inderdaad niet beter, want er valt niet te onderscheiden. Toch niet in het klassement 'beter, slechter'. Maar individueel zijn er veel jongens met een slechtere mentaliteit als ik, maar ze zijn er ook met een betere. Zo is dat nu eenmaal.
Iedereen verschilt. Of ja, als ge in een maatschappij woont waar scheefpoepen wordt geaccepteerd zal dat automatisch meer (publiekelijk) voorkomen. Maar zolang dat niet het geval is, en sommige mensen nog deftig worden opgevoed met de gedachte: "heb respect voor een ander", zoals ik, zullen er nog altijd mensen zijn die vreemdgaan gewoon niet kunnen omdat dat in strijd is met hun waarden.

Zerotolerance schreef:Queen schreef:Seriously.. What the fuck?
Z-Afrika met Europa vergelijken "omdat daar Hollanders en Engelsen gezeten hebben"?
Oh ja, vergelijk maar omdat er daar hebben gezeten. En negeer het feit dat ze een volledig andere geschiedenis hebben, een volledig andere cultuur, een volledig andere mentaliteit, volledig andere normen en waarden. Ja, waarom niet..![]()
Enneuh, ik zou het appreciëren dat ge mijn vriend geen asshole noemt? Vermits volgens u vrouwen alleen maar van assholes houden? Fijne jongen bent u. Wel, uw veralgemening maakt het zo dat zowat elke jongen een asshole is, want ooit valt er op elke jongen wel eens een meisje.
Dat de vrouwen geen haar beter zijn dan mannen.. Om het algemeen te bespreken: neen, ze zijn inderdaad niet beter, want er valt niet te onderscheiden. Toch niet in het klassement 'beter, slechter'. Maar individueel zijn er veel jongens met een slechtere mentaliteit als ik, maar ze zijn er ook met een betere. Zo is dat nu eenmaal.
Iedereen verschilt. Of ja, als ge in een maatschappij woont waar scheefpoepen wordt geaccepteerd zal dat automatisch meer (publiekelijk) voorkomen. Maar zolang dat niet het geval is, en sommige mensen nog deftig worden opgevoed met de gedachte: "heb respect voor een ander", zoals ik, zullen er nog altijd mensen zijn die vreemdgaan gewoon niet kunnen omdat dat in strijd is met hun waarden.
Waarom zit ge da de hele tijd persoonlijk op te pakken?
niemand spreekt hier van "Queen haar vriendje is een asshole" of "Queen is een dikke slet omdat andere vrouwen vreemdgaan."
Tis gewoon een kerel die het momenteel moeilijk heeft. Binne x aantal tijd heeft hij weer een nieuw liefje en dan zijn opeens alle vrouwen geen sletten meer.

Queen schreef:Zerotolerance schreef:Queen schreef:Seriously.. What the fuck?
Waarom zit ge da de hele tijd persoonlijk op te pakken?
niemand spreekt hier van "Queen haar vriendje is een asshole" of "Queen is een dikke slet omdat andere vrouwen vreemdgaan."
Tis gewoon een kerel die het momenteel moeilijk heeft. Binne x aantal tijd heeft hij weer een nieuw liefje en dan zijn opeens alle vrouwen geen sletten meer.
Sjah, ik snap dat hij het moeilijk heeft. Maar dan moet hij daar geen topic over maken en vrouwen zo afschilderen.
Ik heb het recht om daar zo op te reageren vermits ik tot de groep behoor waar hij zo'n insinuaties over maakt.
En de kerel waar ik nu op antwoordde is niet de topicstarter. Reden te meer om er dan op te reageren.

Zerotolerance schreef:Waarom zit ge da de hele tijd persoonlijk op te pakken?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten