Volgens mij word het de beste jeugd van tegenwoordig ooit
meer info: http://www.vt4.be/dejeugdvantegenwoordig

Den Este schreef:Ik lees op't forum datter een grote fout op de site staat, de eerste aflevering is dus wel degelijk WOENSDAG 8 oktober

Cadet_Jacobs schreef:Tja, de directeur doet niet meer mee![]()
Enja, er ziteen wel ferme meiskes bij !!
En ten laatse, het word de beste reeks ooit !! Als ze laten zien wat we allemaal gedaan hebben![]()
De Jeugd van Tegenwoordig: De cadettenschool
Elke woensdag om 21u45 op VT4

K-bigfoot schreef:Cadet_Jacobs schreef:Tja, de directeur doet niet meer mee![]()
En ten laatse, het word de beste reeks ooit !! Als ze laten zien wat we allemaal gedaan hebben![]()
hebben we hier te maken met een deelnemer![]()
OT: alst mij eens past zal ik wel keer kijken

Cadet_Jacobs schreef:K-bigfoot schreef:Cadet_Jacobs schreef:Tja, de directeur doet niet meer mee![]()
hebben we hier te maken met een deelnemer![]()
OT: alst mij eens past zal ik wel keer kijken
Jaaaaa, we hebben hier te maken bij een deelnemer![]()
Ja, ze hebben al gezegt dat het een zéér sterke reeks is, dus niet kijken zou zonde zijn

Den Este schreef:Ik lees op't forum datter een grote fout op de site staat, de eerste aflevering is dus wel degelijk WOENSDAG 8 oktober

VamPir0 schreef:Den Este schreef:Ik lees op't forum datter een grote fout op de site staat, de eerste aflevering is dus wel degelijk WOENSDAG 8 oktober
kijk is tegoei eh timedefeater

Norden schreef:Direct eens proberen uit te vogelen hoe die Jacobs eruitziet, weten waar ik me aan moet verwachten

collie schreef:Zal nie moeilijk zijn om hem te vinden aja, hij zal wel jacobs noemens zeker

Norden schreef:collie schreef:Zal nie moeilijk zijn om hem te vinden aja, hij zal wel jacobs noemens zeker
Nee meendet?
Ik kan hem alleen ni zien op die jeugd van tegenwoordig site omdat die schijtflash hier ni werkt.
Maar alst idd die met z'n brilleke is ben ik toch nieuwsgierig

Norden schreef:Das toch geen harry potter brilleke?
Ale, op uw netlog toch ni, maar da zal in de reeks wel een ander zijn neem ik aan.
Ma bon, afwachten tot aflevering 2 dan. Wilde seks, zuipen en leraren in elkaar timmeren hoop ik.

VamPir0 schreef:op uw netlog ziet ge er nie uit als een seutje nee ^^
is da ne homo met zen blonde hare ?
zijt gij da die schreeuwt: ' IK BEN HET KOTSBEU DA IK MOET BOETEN VOOR ULLE STOMMITEITEN' ofziet ?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten