In mijn ogen een dance die de electro gewoon zo commerciel gaat maken als de jump, en dat zie ik niet graag gebeuren eerlijk gezegt
Wat vinde jullie er van?

?therapy? schreef:Kleren vind ik ook nog wel plezant ze
Maarjah, die reportage gaat over een bende attentionwhores die denken cool te zijn om net voor de hype op de kar te springen en als het een hype is gaan ze weer afdruipen om iets anders te verzieken met hun gelul. En dat mens in die reportage komt er nog gewoon voor uit ook! Bah!
Weet waarom je iets doet en niet voor zoiets onnozel dus. En weet ffs op wat je danst. "het is electro met hardstyle"![]()
*sigh*
The horror *denkt aan melbourne shuffle @ jensen*

?therapy? schreef:Jamanee hé! Tis electro met hardstyle... *zucht*
Het gaat gewoon niet doorbreken in België. In frankrijk staan ze het buiten te doen. Met zo'n belgisch weertje... en in een discotheek neemt dat teveel plaats in beslag.

!nsect schreef:?therapy? schreef:Jamanee hé! Tis electro met hardstyle... *zucht*
Het gaat gewoon niet doorbreken in België. In frankrijk staan ze het buiten te doen. Met zo'n belgisch weertje... en in een discotheek neemt dat teveel plaats in beslag.
Ik heb het anders al zien gebeuren in discotheek..
Ze zijn echt perfect op weg om de nieuwe jump te worden.
Over een jaar loopt het weer rond met kleuters die op hun speelplaats techtonick staan te dansen.
En dat is natuurlijk vrij vervelend aangezien ik de muziek op zich best vind meevallen, naast de dans- en kledingstijl dan.

crazyloco schreef:marginaaal

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten