Koppen - Extreem Rechtse Bijeenkomsten

Koppen - Extreem Rechtse Bijeenkomsten

Berichtdoor Soul op vr 16 okt 2009 1:12 am

Kwil eens peilen wat jullie vinden van dit soort bijeenkomsten en toch wel merkwaardige boodschappen die ze verkondigen?

Hier kun je het nog eens bekijken : http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/m ... mas/koppen
Afbeelding
Don't open this link : http://bit.ly/dn22
Soul (oude nickname: soul)
Intertet Moderator
Intertet Moderator

Re: Koppen - Extreem Rechtse Bijeenkomsten

Berichtdoor Kevin_Phillippe op vr 16 okt 2009 3:42 am

Filmpje bekeken... 'k wist al ongeveer wat er ging komen en zo was het ook.
Zoals ieder weldenkend mens moet ik die fascisten niet.
Extreem rechts crapuul die racistisch is tot en met.
Niettemin, ergens tot op zekere hoogte hebben ze wel gelijk,
vreemdelingen die hier komen profiteren van onze sociale zekerheid daar heb ik ook het schijt aan,
vooral als het islamieten zijn, islamieten zijn zelf de grootste racisten, een veel groter
gevaar voor de toekomst dan af en toe zo'n bijeenkomst van facisten.

And hey.. ik behoor ook tot een minderheidsgroep die zowel door deze facisten als door
de islamieten gehekeld en geminacht word dus niemand moet mij hier beschuldigen
van verkeerde sympathieën.

And then again... in plaats van ons te focussen op zo'n bijeenkomst van verderfelijk (jawel !)
uiterst rechts uitschot zouden we ons bezig beter houden met het groeiend gevaar van de moslims.
Als ik moet kiezen... dan nog liever 'Blood and Honour' dan de islam.
Het is gewoon onze cultuur en de overschot aan moslims die onze cultuur ondermijnen die
zorgt dat er dergelijke facistische groeperingen bestaan.
Dat ze dan af en toe dergelijke bijeenkomsten organiseren moeten we er maar bijnemen.
In de moskee word trouwens iedere dag of week or whatever opgeroepen tot haat tegen ons
maar daar maalt blijkbaar niemand meer om.

De islam word de werkelijke PEST van de 21ste eeuw, goed dat er af en toe es iemand opstaat
(zij het dan minder nobele groeperingen) die er tegenin gaan.
Kort gezegd : ik kan er mee leven, helaas omdat het moet !!
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
Kevin_Phillippe (oude nickname: Kevin Phillippe)
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Lennert op vr 16 okt 2009 4:07 am

Erg dat zo bijeenkomsten worden toegelaten. Maar gelukkig is het wel duidelijk dat er niet veel intelligent volk rondloopt.
Beteke hypocriet ook. Ze verafschuwen andere culturen en rassen, terwijl ze zich zelf enorm marginaliseren: Extreem, asociaal, ..
Grow up, praat met uw buur, ze zouden verschieten hoeveel gelijkenissen auto- en allochtonen hebben.
Spijtig dat het zo makkelijk is, racist zijn, schuld op iemand anders schuiven..
Lennert
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Kevin_Phillippe op vr 16 okt 2009 5:20 am

@Lennert

Ik ben het helemaal met u eens, maar toch een beetje nuanceren...
Waarom ontstaan zo'n groeperingen ?
Niet zomaar he, maar uit onvrede met de situatie waarin wij leven,
hetzelfde dus als net voor WO II eind jaren dertig...
Enorme werkloosheid en wie een NAZI partijkaart had, die kreeg werk,
verwondert het je dan dat de mensen uit onwetendheid daarvoor kiezen ?

Ben verre van een fascist en moet die gasten ook niet, maar...
je moet je afvragen waar ze hun motivatie halen...
een zinnetje van hun bijeenkomst ging over islamitische profiteurs...indeed...
en dat is echt zo, en onze regering doet er NIETS aan...
Ok, ik ben humaan, mensen die echt asiel zoeken mogen het van mij ook hier krijgen,
maar dan heb je die moslims (sorry ik haat ze) die hier dan nog haat komen prediken tegen ons...
je zou voor minder steigeren, en moest ik geen brains hebben,
dan zou ik lid zijn van zo'n nazi groep...maar dat ben ik niet, snap je ?

And btw.. in mijn blok heb ik afrikanen en russen als buur... heel lieve mensen
die ik graag heb...zeg dus aub niet dat ik racist ben...
Afbeelding

Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor LeCreuset9 op vr 16 okt 2009 6:00 am

tjah hoewel hun ideologie compleet verwerpelijk is hebben ze niet voor problemen gezorgd, geen rellen doen ontstaan en geen politiecommissariaat aangevallen zoals wel eens in molenbeek zou kunnen gebeuren...
Ze reageren gewoon met de verkeerde ideologie op de problemen die onze hedendaagse multiculturele samenleving heeft en grijpen terug naar het verleden, wat kun je eraan doen? Als je ze buiten de wet plaats doe dan ineens hetzelfde voor extreem links want die zijn meestal een pak misdadiger
Afbeelding
LeCreuset9 (oude nickname: Le Creuset)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Kevin_Phillippe op vr 16 okt 2009 6:07 am

LeCreuset9 schreef:tjah hoewel hun ideologie compleet verwerpelijk is hebben ze niet voor problemen gezorgd, geen rellen doen ontstaan en geen politiecommissariaat aangevallen zoals wel eens in molenbeek zou kunnen gebeuren...
Ze reageren gewoon met de verkeerde ideologie op de problemen die onze hedendaagse multiculturele samenleving heeft en grijpen terug naar het verleden, wat kun je eraan doen? Als je ze buiten de wet plaats doe dan ineens hetzelfde voor extreem links want die zijn meestal een pak misdadiger

Amen to that :)
Afbeelding

Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Mayo op vr 16 okt 2009 8:04 am

Kevin_Phillippe schreef:Als ik moet kiezen... dan nog liever 'Blood and Honour' dan de islam.

Dus jij wil liever een bondgenootschap met mensen die als basiswaarden hun eigen superioriteit, agressie, en haat hebben; dan met mensen die als basiswaarden liefde en solidariteit hebben maar die door enkele rotte appels, foute interpretaties, en groepsdruik wordt verpest?
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Lupes op vr 16 okt 2009 8:46 am

Mayo schreef:
Kevin_Phillippe schreef:Als ik moet kiezen... dan nog liever 'Blood and Honour' dan de islam.

Dus jij wil liever een bondgenootschap met mensen die als basiswaarden hun eigen superioriteit, agressie, en haat hebben; dan met mensen die als basiswaarden liefde en solidariteit hebben maar die door enkele rotte appels, foute interpretaties, en groepsdruik wordt verpest?

mag ik erop wijzen dat een van de pijlers van de islam de 'jihad' is? en dat is nu ook niet meteen liefde en solidariteit...
Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Kennyroelandts op vr 16 okt 2009 9:54 am

Kan KP wel volgen eigenlijk :-k
Afbeelding
Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op vr 16 okt 2009 10:43 am

Lupes schreef:
Mayo schreef:

mag ik erop wijzen dat een van de pijlers van de islam de 'jihad' is? en dat is nu ook niet meteen liefde en solidariteit...

Cafépraat.

Dan kun je ook gaan zeggen dat het katholicisme kruistochten heeft gedaan. Alle katholieken buiten verdomme! Alleen het Atheïsme mag blijven, de enige "religie" die geen massamoorden op zijn kerfstok heeft staan. (En dat laatste was deels ironisch, want ik betwijfel dat zelf sterk.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor LeCreuset9 op vr 16 okt 2009 1:02 pm

Mayo schreef:
Lupes schreef:
Mayo schreef:

Cafépraat.

Dan kun je ook gaan zeggen dat het katholicisme kruistochten heeft gedaan. Alle katholieken buiten verdomme! Alleen het Atheïsme mag blijven, de enige "religie" die geen massamoorden op zijn kerfstok heeft staan. (En dat laatste was deels ironisch, want ik betwijfel dat zelf sterk.)

'Moderne' christelijke extremisten blazen zichzelf niet op een verklaren geen heilige oorlog t.o.v. andere godsdiensten en volkeren of steken hun lesbische dochter in brand bij een rituele moord (krant van vandaag en gistere). Zij sluiten zich eerder af van de rest van de maatschappij. Het christendom is al 100den jaren uit de 'veroverings/bekeerfase met zwaard en vuur'
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Didier Deluxe op vr 16 okt 2009 1:08 pm

LeCreuset9 schreef:'Moderne' christelijke extremisten blazen zichzelf niet op een verklaren geen heilige oorlog t.o.v. andere godsdiensten en volkeren of steken hun lesbische dochter in brand bij een rituele moord (krant van vandaag en gistere). Zij sluiten zich eerder af van de rest van de maatschappij. Het christendom is al 100den jaren uit de 'veroverings/bekeerfase met zwaard en vuur'

Ik vind het nogal dom om een godsdienst boven een andere te plaatsen, want in de grond zijn ze allemaal fout...
Afbeelding
"Bomen komen elkaar niet tegen en leven doorgaans langer."
Didier Deluxe
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor LeCreuset9 op vr 16 okt 2009 1:16 pm

Didier Deluxe schreef:
LeCreuset9 schreef:'Moderne' christelijke extremisten blazen zichzelf niet op een verklaren geen heilige oorlog t.o.v. andere godsdiensten en volkeren of steken hun lesbische dochter in brand bij een rituele moord (krant van vandaag en gistere). Zij sluiten zich eerder af van de rest van de maatschappij. Het christendom is al 100den jaren uit de 'veroverings/bekeerfase met zwaard en vuur'

Ik vind het nogal dom om een godsdienst boven een andere te plaatsen, want in de grond zijn ze allemaal fout...

Absoluut de waarheid maar je moet rekening houden dat onze moderne maatschappij gebasseerd is op de waarden van het Christendom ook al leven we in een seculiere staat dusja je kan er niet rond. ik kies dan nog liever voor 'The lesser of two evils'
Laatst bijgewerkt door LeCreuset9 op vr 16 okt 2009 1:22 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor eXistenZ op vr 16 okt 2009 1:21 pm

LeCreuset9 schreef:
'Moderne' christelijke extremisten blazen zichzelf niet op een verklaren geen heilige oorlog t.o.v. andere godsdiensten en volkeren of steken hun lesbische dochter in brand bij een rituele moord (krant van vandaag en gistere). Zij sluiten zich eerder af van de rest van de maatschappij. Het christendom is al 100den jaren uit de 'veroverings/bekeerfase met zwaard en vuur'

Als het Christendom zo tolerant is, zeg mij dan maar meteen eens waarom de evolutietheorie (duidelijk bewezen en onderlegd) op de helft van Amerikaanse scholen niet onderwezen mag worden.

Ignorance is Bliss
eXistenZ
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor LeCreuset9 op vr 16 okt 2009 1:23 pm

eXistenZ schreef:
LeCreuset9 schreef:

Als het Christendom zo tolerant is, zeg mij dan maar meteen eens waarom de evolutietheorie (duidelijk bewezen en onderlegd) op de helft van Amerikaanse scholen niet onderwezen mag worden.

Omdat Amerika een land is dat gesticht geweest is door extremistische christenen? ik refereer naar Europa met het westen niet Amerika
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor crazyloco op vr 16 okt 2009 1:51 pm

tis percies of onze staat zo mense steunt :shock:
Afbeelding
crazyloco
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bjoerk op vr 16 okt 2009 2:13 pm

tis dan ook dat er geen enkele autochtoon profiteert van de sociale zekerheid; Net als wss de helft van die marginale nazi's?

Een motivatie voor die mensen? Das wss slechte opvoeding of drugs, of in de verkeerde milieus rond gaan. Ether way they are doomed to be idiots. Moest moest ik ooit kinderen hebben die zich met zo iets bezig hielden vlogen ze buiten en ik wil ze van gans men leven niet meer zien. Want nazi's krijgen 0,0% respect van mij, bende idioten denken dat ze superieur zijn omdat ze blank zijn stelletje achterlijke mongolen.

Wat betreft het topic de islam. Als KP jij bent waarschijnlijk tolk arabisch nederlands omdat je zo fantastisch goed weet wat er zich afspeelt binnen de belgische moskees? Net zoals vaak moeit u zich in zaken waar u weer bijster weinig van af weet.
bjoerk
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Interfred op vr 16 okt 2009 3:17 pm

"Wie krijgt de jobs, wie krijgt het geld, wie krijgt er sociale woningen, wie krijgt sociale hulp, wie wordt er in dit land royaal bedeeld en behandeld? De immigrant!"
Deze smaakmaker waarmee Koppen begint zou de mening zijn van een schokkend onverdraagzame, fascistische en racistische groepering. Daar zou je nu toch gek van worden? Het punt dat hij met dat zinnetje maakt is waar! Wat doet het ertoe wie hem uitspreekt? Dergelijke zwartmakerij heet 'poisening the well'. Ik vind dat verschrikkelijk van canvas omdat dat een actueel probleem is waar Vlaanderen mee te kampen heeft, en zij (canvas) dringen dan een mening op aan het volk. Ze zeggen basically "wie dat in twijfel durft te trekken, moet wel een racist/fascist/ ... zijn!"
Hup, weer zoveel mensen die bereid zijn over zich te laten lopen.

Die documentaire is PROPAGANDA, gemaakt door een halve commi-zender.
Als iemand hier een filmpje gemaakt in een moskee waarin een imam extremistische uitspraken doet zou zetten, zou iedereen er direct opspringen en terecht kritische bemerkingen bij hebben. Maar nu het van canvas komt, slikken we allemaal gewillig de boodschap. Bs!

De wijze waarop deze docu is gemaakt is ook allesbehalve een simpele (en correcte) weergave van de feiten. Wat doen ze? Ze schetsen het profiel van de 3 ergste badasses die daar rondlopen, dus iedereen van de nsa zal zo wel zijn. En 'o check die daar ne kalen, snel filmen!!' En; 'de cameraploeg moet onder begeleiding naar binnen voor hun eigen veiligheid'; dat moet wel een agressieve menigte zijn! En omygawd die muziek is ook zo wild! En hup dan steken we er nog eens beelden bij van 40 jaar geleden van een vechtpartij waar niets op te herkennen is.
En dan die filmtechniek met bijhorende klanken die ze constant gebruiken om een bepaalde sfeer te creëren.
En, en, en...

Ik veracht racisten en het fascisme/nazisme met al zijn aftakkingen/aanhangers, maar dit lijkt me zwaar overdreven.
Dus versta me niet verkeerd (want ik verwacht al een heleboel mensen die deze reactie verkeerd zullen interpreteren); deze samenkomst is ook naar mijn mening te radicaal. Ik wou gewoon even het punt maken dat deze reportage op niets trekt.

eXistenZ schreef:
LeCreuset9 schreef:...

"De helft van de Amerikaanse scholen"
Heb je daar iets van bewijs van? Want zo geloof ik daar niet veel van.
Trouwens; tolerantie en ontkennen van evolutietheorie - hoe ridicuul ook - staan niet haaks op mekaar dus je maakt eigenlijk geen punt.
Interfred (oude nickname: InterFred)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor LeCreuset9 op vr 16 okt 2009 3:23 pm

Interfred schreef:"Wie krijgt de jobs, wie krijgt het geld, wie krijgt er sociale woningen, wie krijgt sociale hulp, wie wordt er in dit land royaal bedeeld en behandeld? De immigrant!"
Deze smaakmaker waarmee Koppen begint zou de mening zijn van een schokkend onverdraagzame, fascistische en racistische groepering. Daar zou je nu toch gek van worden? Het punt dat hij met dat zinnetje maakt is waar! Wat doet het ertoe wie hem uitspreekt? Dergelijke zwartmakerij heet 'poisening the well'. Ik vind dat verschrikkelijk van canvas omdat dat een actueel probleem is waar Vlaanderen mee te kampen heeft, en zij (canvas) dringen dan een mening op aan het volk. Ze zeggen basically "wie dat in twijfel durft te trekken, moet wel een racist/fascist/ ... zijn!"

Als iemand hier een filmpje gemaakt in een moskee waarin een imam extremistische uitspraken doet zou zetten, zou iedereen er direct opspringen en terecht kritische bemerkingen bij hebben. Maar nu het van canvas komt, slikken we allemaal gewillig de boodschap. Bs!

De wijze waarop deze docu is gemaakt is ook allesbehalve een simpele (en correcte) weergave van de feiten. Wat doen ze? Ze schetsen het profiel van de 3 ergste badasses die daar rondlopen, dus iedereen van de nsa zal zo wel zijn. En 'o check die daar ne kalen, snel filmen!!' En; 'de cameraploeg moet onder begeleiding naar binnen voor hun eigen veiligheid'; dat moet wel een agressieve menigte zijn! En omygawd die muziek is ook zo wild! En hup dan steken we er nog eens beelden bij van 40 jaar geleden van een vechtpartij waar niets op te herkennen is.
En dan die filmtechniek met bijhorende klanken die ze constant gebruiken om een bepaalde sfeer te creëren.
En, en, en...

Ik veracht racisten en het fascisme/nazisme met al zijn aftakkingen/aanhangers, maar dit lijkt me zwaar overdreven.
Dus versta me niet verkeerd (want ik verwacht al een heleboel mensen die deze reactie verkeerd zullen interpreteren); deze samenkomst is ook naar mijn mening te radicaal. Ik wou gewoon even het punt maken dat deze reportage op niets trekt.

eXistenZ schreef:

Trouwens; tolerantie en ontkennen van evolutietheorie - hoe ridicuul ook - staan niet haaks op mekaar dus je maakt eigenlijk geen punt.

Het is nu eenmaal wel waar dat onze openbare omroep niet al te politiek neutraal is en elke kans zal aangrijpen om zowel rechts als extreem-rechts te kijk te zetten (en men probeert om de duidelijke lijn tussen deze 2 te doen vervagen bij de brave één kijker)

EDIT: Denk maar aan de veroordeling die de openbare omroep niet zo lang geleden kreeg i.v.m het koppenstukken debat waarbij één duidelijk het VB discrimineerde
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor FFFFFFUUUUUUUu op vr 16 okt 2009 4:39 pm

Lupes schreef:
Mayo schreef:

in onze bijbel (nieuwe testament) staat ook een schoon deeltje in over jihad hoor, en dat is ook een grote pijler in het christendom.
Enigste verschil? In onze bijbel staat er letterlijk dat "we strijd moeten voeren(= jihad) in het slechte in onszelf", bij hun staat er gewoon dat ze strijd moeten voeren tegen "het kwade".
Dat is natuurlijk een pak ruimer als bij ons en een stuk abstracter. Normaalgezien is er niemand die daar om kraait omdat het verschil tussen goed en kwaad in praktisch iedere cultuur hetzelfde is (zeker bij de 3 abrahamistische godsdiensen ( de godsdiensten die alle drie Abraham als oervader erkennen), het jodendom, christendom en de islam). Zo herkennen deze 3 allemaal de 10 geboden uit het oude testament geschreven door de joden (wat weeral een teken is dat islamieten en joden er niet zijn om elkaar uit te moorden wat je lijkt te geloven als je naar Israel/Palestina kijkt).
Hoe zit het dan met die extremisten en de Imans die tot extremisme prediken? profiteurs. Zij maken MISbruik van de absracte manier hoe het kwaad wordt afgebeeld door de Koran. Zij zeggen tegen de mensen wat het kwade is, en aangezien het er niet letterlijk instaat en zij wel de experten ter zake moeten voorstellen geloven sommigen wat ze zeggen.

ik hoop dat ik niet hoef te zeggen dat dit een grote minderheid is, net zoals wij christenen onze extremisten hebben.
En iedereen die geloofd dat wij in Europa geen extremisten hebben en alleen lachen met de "domme" amerikanen heeft het goed mis, wij hebben er hier in België ook zo'n mensen zitten.

Waarom horen wij van die mensen nooit iets op het nieuws?
1) er is geen ghetto vorming bij zulke mensen (zoals we bij de islamieten wel zien, ik denk bijvoorbeeld aan molenbeek,...), dus is contact met mensen met dezelfde gedachtegoed moeilijker te vinden.
mooi voorbeeldje van hoe dit gedrag beïnvloed: als je in een zaal zit van 100 man en ze vragen u mening over iets heel persoonlijk (godsdienstbeleving is nu eenmaal een heel persoonlijke zaak) en ge zijt de enigste met die mening, of ge zijt met 95, wanneer gaat ge de laagste drempel voelen om u hand op te steken?
2) lagere sociale klasse. Immigranten raken nog steeds moeilijker aan werk dan autochtonen, wat die kerel in het filmpje ook zegt, het is zo (natuurlijk neem je als werkgever liever een allochtoon aan dan iemand met een hakenkruis op z'n bakkes, zo zou ik ook zijn). En een lagere sociale klasse doet heel veel, zo is de algemene opvoeding van een kind veel slechter in een arm gezin dan in een rijk gezin. En hoe lager deze is, hoe meer we dreigen naar een extremistisch gedachtengoed, no mather what.
mooi voorbeeldje: autochtone jongeren in ASO onderwijs (met een goede en uitgebreide algemene kennis (ALGEMEEN secundair onderwijs, niet toevallig ;) ) die veel minder in contact komen met allochtone jongeren dan mensen uit bijvoorbeeld BSO of TSO zijn minder racistisch als mensen uit BSO of TSO die meer contact hebben met allochtonen en weten dat niet iedere islamiet de westerse cultuur uitspuwt.

Natuurlijk ga ik het profiteurgedrag van sommigen niet goedkeuren maar ik ga ook wel naar onze autochtonen willen kijken, daar zitten namelijk ook een heel pak profiteurs tussen. Procentueel gezien zijn er inderdaad meer allochtonen die profiteren van ons sociale systeem maar procentueel gezien zijn er ook meer allochtonen die sociale bijstand nodig hebben (meestal omdat deze laaggeschoold zijn en geen werk vinden, wat ook weeral brandhout maakt van "zij pakken ons werk af verdorie")

De grootste ergernis die de mensen hebben rond allochtonen is hun grote mond, ik denk dat iedereen er over eens is dat noord-afrikanen veel luider spreken dan ons en daar vaak gebaren bij gebruiken of stemverheffingen bijgooien.
Dit is voor sommigen storend gedrag, voor hun is het gewoon de cultuur. Ze zijn veel verbaler als ons, proberen meer hun gelijk te krijgen en schamen zich niet zo snel. Dit hoeft echter niet altyd negatief uit te pakken zoals bijvoorbeeld lawaai op straat maar kan ook positief zijn, een zakeman met ballen aan zijn lijf is beter voor een onderneming dan zo'n zielloze ja-knikker die het altijd eens is met zijn baas en nooit is zijn eigen mening durft te uiten. We mogen ook niet vergeten dat de Islam-cultuur een macho-cultuur is (opgepast, macho-cultuur is niet hetzelfde als een cultuur die vrouwen onderdrukt, denk maar aan de italiaanse cultuur: mannen hebben op het straat een grote mond maar als ze om x uur niet thuis zijn mogen ze van vrouwlief op de bank slapen. of als er iemand de "mammaa" iets aandoet dan is het ook grote ruzie)

De enigste oplossing is mensen elkaar beter te laten begrijpen, een betere algemene kennis en opvoeding is voor iedereen goed. (daarom ben ik van mening dat ze die wet van schoolplicht tot 18 jaar beter veranderen tot schoolplicht tot ge in diploma hebt, kwestie van motivatie).
Natuurlijk heb ik ook liever een marrokaan tegenover mij zitten die wat nederlands spreekt en niet alleen arabisch en gebroken frans, maar dit lijkt mij een onoplosbaar probleem zolang er sprake is van ghetto vorming. Waarom zou je je mentaliteit veranderen als iedereen die je omringt dezelfde heeft? of waarom zou je moeite oden om een taal te leren als iedereen rond je je blijkt te verstaan? Op ghetto vorming hebben we spijtig genoeg bijna geen grip, sommige gemeenten zijn nu eenmaal goedkoper als het op huisvesting aankomt, en aangezien het een markt is van vraag en aanbod kunnen we moeilijker een beetje sturen. wat kunnen we wel doen? ipv een gigantisch project op te stellen waarbij men 3 grote appartementsgebouwen zet vom met sociale woningen op 1 dezlefde plek, verspreid ze, en maak ze niet zo groot. zo heb ik in mijn straat 6 sociale woningen staan, 3 bezet door allochtonen, 2 door autochtonen en 1 door een mentaal gehandicapte man die zelfstandig woont. en ik an u zeggen dat die 3 allochtone gezinnen 100% zijn geïntegreerd in onze westerse maatschappij. natuurlijk is het neerzetten van huizen duurder als een apartementencomplex maar als je het bekijkt, is het de investering echt wel waard, want net zoals een algemene vorming speelt je omgeving een zeer belangrijke rol (voor de mensen die niet overtuigd zijn: ga naar de cine en bekijk de helaasheid der dingen, topfilm en toont aan hoe iemand met veel potentieel bijna verloren gaat (waargebeurd voor de mensen die het niet weten))

nu ga ik zwijgen want ik heb al veel te veel getypt
1 belangrijke opmerking: ik spreek hier in het algemeen, natuurlijk zijn er ook uitspringers, ga nu niet beginnen met mierenneuken aub

FFFFFFUUUUUUUu (oude nickname: FFFFFFUUUUUUUU)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Kennyroelandts op vr 16 okt 2009 5:27 pm

Ze laten het inderdaad heel extreem lijken, dat is het ook, maar niet in de zin van gewelddadig. Het komt schokkend over maar zo lang ze dat doen in een gesloten kring zonder er anders gestemden mee lastig te vallen kan je die niets maken vind ik. Oké ja, het is nu gefilmd. Maar wat als die mannen volgende week weer ergens zitten in een feestzaal? Niemand gaat dit geweten hebben dus er zal ook geen haan naar kraaien.
Afbeelding
Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor LeCreuset9 op vr 16 okt 2009 5:32 pm

Kennyroelandts schreef:Ze laten het inderdaad heel extreem lijken, dat is het ook, maar niet in de zin van gewelddadig. Het komt schokkend over maar zo lang ze dat doen in een gesloten kring zonder er anders gestemden mee lastig te vallen kan je die niets maken vind ik. Oké ja, het is nu gefilmd. Maar wat als die mannen volgende week weer ergens zitten in een feestzaal? Niemand gaat dit geweten hebben dus er zal ook geen haan naar kraaien.

Ik heb eigenlijk nog nooit expliciet geweld gezien uit die ideologische kant, spijtig genoeg kan ik niet hetzelfde zeggen van extreem-links, 2 campussen waar ik zat werden door hen beschadigd
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor FFFFFFUUUUUUUu op vr 16 okt 2009 5:37 pm

Kennyroelandts schreef:Ze laten het inderdaad heel extreem lijken, dat is het ook, maar niet in de zin van gewelddadig. Het komt schokkend over maar zo lang ze dat doen in een gesloten kring zonder er anders gestemden mee lastig te vallen kan je die niets maken vind ik. Oké ja, het is nu gefilmd. Maar wat als die mannen volgende week weer ergens zitten in een feestzaal? Niemand gaat dit geweten hebben dus er zal ook geen haan naar kraaien.

waarom zouden we het dan erg moeten vinden dat er imans zijn die tot jihad tegen alles wat westers is prediken? komt op hetzelfde neer he. de meesten gaan idd gewoon hun schouders is opheffen en gewoon verder doen met hun leven maar voor mensen op de rand van de maatschappij of voor mensen die zeer beïnvloedbaar zijn kan zo'n avondje al genoeg zijn om tot daden over te gaan (aan deze kant denk ik bijvoorbeeld aan buitenlanders in elkaar slaan, aan de andere kant aan zelfmoordaanslagen)

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Captain_Slow op vr 16 okt 2009 5:50 pm

Wat ik wel eens wil weten is ====>
Wat zijn de voordelen zijn er als er geen allochtonen (meer) zouden bijkomen?
Idem voor de nadelen?

Ikzelf ga hier geen commentaar opgeven, want er zullen er zijn die zich uitgenodigd voelen om in discussie te gaan.

Maar serieus, denk er eens over. Doe eens een voordelen/nadelen vergelijking en ik vrees voor de conclusie.
Captain_Slow
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor FFFFFFUUUUUUUu op vr 16 okt 2009 6:09 pm

Captain_Slow schreef:Wat ik wel eens wil weten is ====>
Wat zijn de voordelen zijn er als er geen allochtonen (meer) zouden bijkomen?
Idem voor de nadelen?

Ikzelf ga hier geen commentaar opgeven, want er zullen er zijn die zich uitgenodigd voelen om in discussie te gaan.

Maar serieus, denk er eens over. Doe eens een voordelen/nadelen vergelijking en ik vrees voor de conclusie.

mag van mij in een aparte discussie, wijkt teveel af van de originele vraag maar kan ook over gedebateerd worden

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Nielsi op vr 16 okt 2009 6:27 pm

Enkele feiten van Master Niels:

1. Dergelijke bijeenkomsten zijn noodzakelijk om het systeem kritisch te onderhouden. Tegenstand kent altijd een objectieve grond (in 99% van de gevallen toch) en bijgevolg is er daadwerkelijk een probleem.

2. 80% van die personen zijn gewoon debielen. Ze hebben een IQ van - 100. De andere 20% zijn genieën. Jammer dat ze hun talenten vermengen met de debiele standpunten van dat andere uitschot.

3. Dergelijke betogingen mogen niet verboden worden. Dit omwille van volgend principe: dergelijke bijeenkomsten wekken een gevoel van afgunst op bij de normale bevolking.

4. Sensatie,sensatie,sensatie. Die journalist gaf de indruk dat hij elk moment kon verscheurd worden door een bende beesten.
To accomplish great things, we must not only act, but also dream; not only plan, but also believe.
Nielsi
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op vr 16 okt 2009 7:11 pm

Interfred schreef:"Wie krijgt de jobs, wie krijgt het geld, wie krijgt er sociale woningen, wie krijgt sociale hulp, wie wordt er in dit land royaal bedeeld en behandeld? De immigrant!"

En, en, en...

eXistenZ schreef:

Mag ik er even op wijzen dat men normaal zo geen reportage kan maken. Deze groeperingen laten nooit camera's toe in hun reportage. De NSA (of hoe heet die organisatie die ze filmden?) is echter een groepering die zich bekender wil maken, daarom lieten ze dit toe. Maar op HUN voorwaarden. Zo waren er bijvoorbeeld maar 3 bands die ze mochten filmen, ze mochten niet de hele tijd filmen en ook alleen sommige mensen.

FFFFFFFFFUUUUUU schreef:De enigste oplossing is mensen elkaar beter te laten begrijpen, een betere algemene kennis en opvoeding is voor iedereen goed. (daarom ben ik van mening dat ze die wet van schoolplicht tot 18 jaar beter veranderen tot schoolplicht tot ge in diploma hebt, kwestie van motivatie).

Wie gaat er uw vuilnis dan komen ophalen? Den electriciën? De metser? De ingenieur?
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor FFFFFFUUUUUUUu op vr 16 okt 2009 7:20 pm

Mayo schreef:
FFFFFFFFFUUUUUU schreef:De enigste oplossing is mensen elkaar beter te laten begrijpen, een betere algemene kennis en opvoeding is voor iedereen goed. (daarom ben ik van mening dat ze die wet van schoolplicht tot 18 jaar beter veranderen tot schoolplicht tot ge in diploma hebt, kwestie van motivatie).

Wie gaat er uw vuilnis dan komen ophalen? Den electriciën? De metser? De ingenieur?

als je het nog niet wist, voor ge vuilnis moet ophalen moet je 6 maanden studeren ;)
en met diploma bedoel ik een diploma van op zen minst secundair niveau, niet unif of hoge-school e :)

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor LeCreuset9 op vr 16 okt 2009 7:39 pm

Nielsi schreef:Enkele feiten van Master Niels:

1. Dergelijke bijeenkomsten zijn noodzakelijk om het systeem kritisch te onderhouden. Tegenstand kent altijd een objectieve grond (in 99% van de gevallen toch) en bijgevolg is er daadwerkelijk een probleem.

2. 80% van die personen zijn gewoon debielen. Ze hebben een IQ van - 100. De andere 20% zijn genieën. Jammer dat ze hun talenten vermengen met de debiele standpunten van dat andere uitschot.

3. Dergelijke betogingen mogen niet verboden worden. Dit omwille van volgend principe: dergelijke bijeenkomsten wekken een gevoel van afgunst op bij de normale bevolking.

4. Sensatie,sensatie,sensatie. Die journalist gaf de indruk dat hij elk moment kon verscheurd worden door een bende beesten.

En waar zou die andere 20% zijn geniale ideeën moeten gebruiken? Bij links? :lol: laat ons zeggen PS (a.k.a. onze corrupte linkse medemens) en ik denk dat ik genoeg gezegd heb
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Joeritje op vr 16 okt 2009 7:42 pm

is er iemand die weet hoe ik die reportage kan downloaden?
grts
Joeritje
Ontslagen
Ontslagen

Volgende

Keer terug naar Algemeen