crazyloco schreef:Cab. schreef:crazyloco schreef:scheermesjes,condoom's,alcohol
een schaap dronken voeren, z'n vacht afscheren en anaalpenetreren?
shit je hebt me door

nagasy schreef:Dat zijn 2 negatieve kanten van een doop. Als de club een beetje normaal is, valt dat allemaal goed mee. Er zitten vaak voze dingen in. Maar naar wet en regeling bij universiteiten is slikken van allerhande verboden. Naaktheid dacht ik ook, hoewel er vaak nog wel eens seksistische dingen gevraagd worden. Een doop is gewoon een vernederingsproces waarbij je steun zoekt bij je medeschachten in wording. Al het andere is gewoon belachelijk en het niet waard een FK/SK te vervoegen.

Schoor schreef:Dat is de situatie in Antwerpen. Ik weet niet hoe het in Leuven zit. Maar ik veronderstel dat het daar ook wel zo zal zijn.
shit je hebt me door

tuuuut schreef:Schoor schreef:Dat is de situatie in Antwerpen. Ik weet niet hoe het in Leuven zit. Maar ik veronderstel dat het daar ook wel zo zal zijn.
qua 'politieke' zever ken ik het hier niet maar de politie doet iig wel steeds moeilijker en echt proper zijn ze toch niet allemaal want ik zie jaarlijkse studenten rondlopen die van onder tot boven zijn besmeurd enzo
maar er dan ook weer propere dopen

MayoNaisePot schreef:Weet iemand hoe het zit met de dopen bij moeder lies in gent?

den_deelstra schreef:in antwerpen zijn er maar een paar clubs met een harde doop (eligia, vulcanis, vada ...), maar de meeste clubs zijn vrij soft (media, translatio, dyonisos ...).

Schoor schreef:den_deelstra schreef:in antwerpen zijn er maar een paar clubs met een harde doop (eligia, vulcanis, vada ...), maar de meeste clubs zijn vrij soft (media, translatio, dyonisos ...).
De grootste club, De Wikings doen zelfs geen doop meer als ik het goed heb. Vada doop is ook niet zo hard meer in vergelijking tot vroeger. Veel clubs organiseren ook geen verkoop meer omdat ze niet willen omdat hun schacht of por een week vernederderd KAN worden. Maar meestal valt dat wel mee. Dat hangt ervan af wie je koopt. Ook voor het budget doen veel clubs het niet meer. Er zijn andere manieren om aan inkomsten te raken.

den_deelstra schreef:oops, de grootste club van 't stad vergeten. De Wikings dopen niet meer omdat een twintigtal jaar geleden er een dode was gevallen. Ze hadden een schacht van 't tweede verdiep naar beneden gegooid tussen twee matrassen. Normaal mogen sinds enkele jaren (of vanaf dit jaar) terug dopen, maar uit respect voor de overledene doen ze dat niet.
shit je hebt me door

tuuuut schreef:den_deelstra schreef:oops, de grootste club van 't stad vergeten. De Wikings dopen niet meer omdat een twintigtal jaar geleden er een dode was gevallen. Ze hadden een schacht van 't tweede verdiep naar beneden gegooid tussen twee matrassen. Normaal mogen sinds enkele jaren (of vanaf dit jaar) terug dopen, maar uit respect voor de overledene doen ze dat niet.
doet me denken aan de film 'ad fundum'

hannahtje schreef:hey
Ik ben een toekomstig studente

Kevin Phillippe schreef:
O/T over die dopen weet ik uiteraard niets, ik ben maar tot net 15 jaar naar
school geweest, gelukkig ben ik autodidact but that isn't important right now,
verder vind ik als buitenstaander die dopen maar behoorlijk onnozel, je
vraagt je af waar de toekomstige intelligentsia van onze maatschappij
zich eigenlijk mee bezighoud

InterFred schreef:MayoNaisePot schreef:Weet iemand hoe het zit met de dopen bij moeder lies in gent?
sonno die zich hier recentelijk heeft geregistreerd zit daarbijgoede doop daar.
't Is onmiskenbaar, u laten dopen is gewoon niet leuk. Wat ze ook zeggen achteraf, 't is echt lijden op de moment zelf. 't Is beestig!
Maar uiteindelijk brengt dat heel wat voordelen met zich mee, je leert er veel nieuwe mensen kennen, je doet leuke activiteiten (cantussen, kroegentochten, weekendje(s), ...), je leert je eigen doorzettingsvermogen eens kennen, je bent achteraf echt trots dat je hebt doorgezet, ...
Doen!

den_deelstra schreef:oops, de grootste club van 't stad vergeten. De Wikings dopen niet meer omdat een twintigtal jaar geleden er een dode was gevallen. Ze hadden een schacht van 't tweede verdiep naar beneden gegooid tussen twee matrassen. Normaal mogen sinds enkele jaren (of vanaf dit jaar) terug dopen, maar uit respect voor de overledene doen ze dat niet.

Van wat ik hoorde van iemand die daar zich dit jaar ook bij ingeschreven heeft, is het niets in vergelijking met een andere vriend van me die bij politea zit. Moeder lies is eerder een 'zwakke' versie van studentenclubs

Mele schreef:Van wat ik hoorde van iemand die daar zich dit jaar ook bij ingeschreven heeft, is het niets in vergelijking met een andere vriend van me die bij politea zit. Moeder lies is eerder een 'zwakke' versie van studentenclubs

filibert schreef:en ze komen er weer aan de dopen als ex schacht en dit jaar sport en cultuurkijk er al naar uit de kindjes te kloten

Zerotolerance schreef:Ik heb mij er nooit voor ingeschreven. Geld geven om belachelijk gemaakt te worden? yeah right. Vrienden heb ik toch gemaakt, feesjes waren er en als de club iets cool ging doen gelijk paintballen of karten mocht toch iedereen mee. Dus geen reden om mee te doen aan dat gezeik.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast