studentendoop

studentendoop

Berichtdoor hannahtje op wo 18 maart 2009 3:45 pm

hey
Ik ben een toekomstig studente aan de universiteit Ik had graag eens wat uitleg of verhalen gehad over de doopactiviteiten. Welke activiteiten doen ze daar zoal? Moet je veel bier drinken? Moet je hiervoor naakt op bepaalde momenten? En voor de meisjes, zijn er veel die zich hebben laten dopen? Zijn er grote verschillen tussen de universiteiten moest iemand dat weten?
merci
hannahtje
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op wo 18 maart 2009 3:46 pm

sommige verhalen die ik hoor gaan er echt over... Mensen die stront met pis moeten kneden, door karkassen van dode dieren kruipen.

Ksnap zelfs niet dat mensen dat plezant vinden? Dat gaat er gewoon over
Weg met karma! Wij willen ranks!
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Rock_and_roll op wo 18 maart 2009 3:53 pm

Ik ben er ook aan begonnen maar ben tijdens mijn week als schacht gestopt omdat ik verplicht moest drinken van die mannen die mij "gekocht" hadden.
Ik moest 's morgens om 8 uur bij de rijschool zijn, dat kost €110 dus ik had gevraagd of ik die avond daarvoor nuchter mocht blijven maar mocht niet, spijtig dan. Helft van het geld waarvoor ze me gekocht hadden terug moeten betalen en nooit meer iets van gehoord.
Rock Around The clock .... I like my beer cold and my music loud
Afbeelding
sig thx to ROCKy
Rock_and_roll (oude nickname: EcliPz^)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor nagasy op wo 18 maart 2009 4:06 pm

Dat zijn 2 negatieve kanten van een doop. Als de club een beetje normaal is, valt dat allemaal goed mee. Er zitten vaak voze dingen in. Maar naar wet en regeling bij universiteiten is slikken van allerhande verboden. Naaktheid dacht ik ook, hoewel er vaak nog wel eens seksistische dingen gevraagd worden. Een doop is gewoon een vernederingsproces waarbij je steun zoekt bij je medeschachten in wording. Al het andere is gewoon belachelijk en het niet waard een FK/SK te vervoegen.