Lets discuss!
De Michael als the Stig... da zag ik ni aankomen, al neem ik het wel met ne korrel zout. Volgende week weer ne andere driver die zich als stig onthult wss

Cab schreef:Ik denk niet dat er nood is aan spoilers vermits de aflevering al geweest is, gebruik spoilers enkel als ge de aflevering al op voorhand hebt gezien via internet (wat bij Top Gear niet mogelijk is).
Ik vond het een redelijk goede aflevering... Spijtig dat die race de hele aflevering heeft ingenomen, ze was goed maar niet goed genoeg voor een hele aflevering.
Beetje zelfde niveau als vorige reeks, middelmatig t.o.v. reeks 11 bijvoorbeeld.
Verder is die tijd van de FXX toch niet geldig? Die lijst was toch enkel voor wagens die op de openbare weg mogen en over een snelheidsdrempel konden?
Ze hebben zelf gezegd dat Ferrari deze wagen enkel toelaat op een circuit, en ik ben 100% zeker dat die nooit over een drempel geraakt.
Volgens mij wouden ze gewoon die lelijke Gumpert van de eerste plaats...

tonyt schreef:niemand verleden week gekeken?

Chiconer schreef:ja ook opgemerkt xd
was mss een vreemd machien voor hemWel spijtig van de tijd van die ferrari dat hij ongeldig is
wel grappig toen met die sluipproef daar om onopgemerkt thuis te komen toen clarckson daar da huisje omver reed en met may zijn muziek die opeens heel luid speelt xd

eXistenZ schreef:"2, 4, 6, 8, Jackie Smiths Husband Likes To Mastur.... Oh I cant say that"
Clarkson rules

Jaak Trekhaak schreef:Aflevering 2 was inderdaad grappig! Heeft me enkele keren doen lachen

eXistenZ schreef:Verdomme James May had toch wel geluk inzake zijn co-piloot

Ik heb echt vaak strijk gelegen met dees aflevering, da ze zo maar blijven duren, het niveau was echt lachen...

tonyt schreef:niemand verleden week gekeken?

Cab schreef:Vond het er zo over... Clarkson overdrijft echt met z'n strijd tegen groene wagens en flitspalen.
Nooit of nooit ter wereld zullen zulke wagens verdwijnen, er zijn meer dan genoeg rijke stinkerds die zich geen kloot aantrekken van verbruik of co2 uitlaat. Zulke mensen zullen nooit verdwijnen, gelukkig maar.
EN dan die met die begrafenis was hilarisch, da mieke in een zwarte(!) bikini, die duif waar ze dan "kraa" over gedubbed hebben, en dan dat geluid van die kanaalboot ... schitterend

Cab schreef:Dit seizoen is gemaakt geweest midden in de economische crisis...
Ik ben blij dat ze het zo hebben opgelost, liever 7 afleveringen van hoge kwaliteit dan 14 van mindere kwaliteit.

eXistenZ schreef:Cab schreef:Dit seizoen is gemaakt geweest midden in de economische crisis...
Ik ben blij dat ze het zo hebben opgelost, liever 7 afleveringen van hoge kwaliteit dan 14 van mindere kwaliteit.
Idd, en bovendien is het niet de eerste keer. Seizoen 12 kende ook maar 7 afleveringen, al was het met de Vietnam special wel een dikke extra.
Maar vanaf november zijn ze terug. en ondertussen kan je nog altijd op canvas naar de oudere afleveringen kijken. Sabine Schmitz mag best nog eens als gast komen. De nurburgring in iets meer dan 10 minuten met een bestelwagen, chapeau

Muscleduck schreef:eXistenZ schreef:Cab schreef:Dit seizoen is gemaakt geweest midden in de economische crisis...
Idd, en bovendien is het niet de eerste keer. Seizoen 12 kende ook maar 7 afleveringen, al was het met de Vietnam special wel een dikke extra.
Maar vanaf november zijn ze terug. en ondertussen kan je nog altijd op canvas naar de oudere afleveringen kijken. Sabine Schmitz mag best nog eens als gast komen. De nurburgring in iets meer dan 10 minuten met een bestelwagen, chapeau
Heeft ze nooit gedaan (beste was 10:08:48), maar 't blijft een straffe madam idd.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast