Gazmask_ schreef:haha
goed, dus als ik dit jaar een bericht zet op 4chan dat op 10/10/10 ik mijn school ga in brand steken... Dan kan ik misschien een vrije dag voor heel de school krijgen.
ideetje!

Mele schreef:Ik vond het toch maar grappig dat ze effectief zo hard gereageerd hebben op een bericht van op 4chan.
crazyloco schreef:Cab. schreef:crazyloco schreef:scheermesjes,condoom's,alcohol
een schaap dronken voeren, z'n vacht afscheren en anaalpenetreren?
shit je hebt me door

die reacties hier...

clappie schreef:](*,) die reacties hier...
Waarom zouden ze zo'n bericht niet serieus moeten nemen?
Veel jongeren hebben hun raids aangekondigd op het internet (al dan niet op 4chan) en die tientallen mensenlevens die ze er mogelijk mee gespaard hebben zijn toch veel meer waard dan die paar duizend euros?!
Moest dit toch plaats gevonden hebben en de politie wist hiervan zou iedereen hier moord en brand schreeuwen.

bjoerk schreef:clappie schreef:](*,) die reacties hier...
Veel jongeren hebben hun raids aangekondigd op het internet (al dan niet op 4chan) en die tientallen mensenlevens die ze er mogelijk mee gespaard hebben zijn toch veel meer waard dan die paar duizend euros?!
Moest dit toch plaats gevonden hebben en de politie wist hiervan zou iedereen hier moord en brand schreeuwen.
moest er letterlijk staan dat iemand een bloedbad gaat aanrichten, maar die jongen zijn post kan op alles wijzen, dat em dien dag het wereldrecord bladzijdes strafschrijven gaat halen of weet ik wat. Achja, als ze hem pakken mag em het idd betalen ma ik vind dat ze toch eerst iets meer bewijzen mogen gaan zoeken

bjoerk schreef:moest er letterlijk staan dat iemand een bloedbad gaat aanrichten, maar die jongen zijn post kan op alles wijzen
crazyloco schreef:Cab. schreef:crazyloco schreef:scheermesjes,condoom's,alcohol
een schaap dronken voeren, z'n vacht afscheren en anaalpenetreren?
shit je hebt me door

life_is_music schreef:Iedereen die 4chan een beetje kent weet gewoon dat dit zowiezo NIET echt is. Maarja politie nie zeker ....

life_is_music schreef:Maar ik kan begrijpen dat politie dit serieus moet nemen omdat ze geen kennis hebben van die site.

bjoerk schreef:clappie schreef:](*,) die reacties hier...
moest er letterlijk staan dat iemand een bloedbad gaat aanrichten, maar die jongen zijn post kan op alles wijzen, dat em dien dag het wereldrecord bladzijdes strafschrijven gaat halen of weet ik wat. Achja, als ze hem pakken mag em het idd betalen ma ik vind dat ze toch eerst iets meer bewijzen mogen gaan zoeken

Zerotolerance schreef:bjoerk schreef:clappie schreef:](*,) die reacties hier...
mss eens fatsoenlijk bekijken wat 4chan onder "an hero" verstaat... Ik denk nie da het gaat om een recordpoging strafschrijven...
Dit is eeeecht een domme opmerking bjoerk!
de morgen schreef:Mechelse politie pakt 14-jarige student op voor bommelding
DM update Een 14-jarige leerling van het Mechelse KTA Wollemarkt heeft vanochtend een bommelding gepleegd. Rond 9.30 uur liep op de 101-centrale in Antwerpen een telefoontje binnen met de boodschap 'Bomb motherfucking school'. Na intensief speurwerk van de politie kon de dader binnen de kortste keren worden opgepakt.
"De dader belde vanuit een telefooncel aan de Grote Markt", zegt Erika Colpin van het Mechelse parket. "Hij sprak erg onduidelijk. Het was niet te verstaan waar een bom zou ontploffen. De politie heeft heel alert gereageerd. De verdachte zit nu op het commissariaat."
Flauwe grap
Er zijn geen aanwijzingen dat hij plannen had om effectief een bom te laten ontploffen. "Het gaat heel waarschijnlijk om een pure flauwe grappenmaker. Hij noemde ook geen locatie", aldus substituut Erika Colpin. Of de jongen zich liet inspireren door de terreurdreiging van woensdag, is niet bekend. (belga/lpb/eb)

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast